Spørgsmål om Login og Aktiveringskoden

Indtast aktiveringskode

Når du har modtaget din aktiveringskode med brevpost, skal du hurtigst muligt (og inden 30 dage efter tilmelding) indtaste aktiveringskode på Mit QXL.

Login på din QXL konto, vælg ’Oversigt’ og vælg menuen ’Handel på QXL’. Klik på ’Aktiver din QXL- konto’ og indtast aktiveringskoden og klik ’Bekræft’.

Du kan nu handle på QXL – god fornøjelse.

Hvorfor skal jeg vente på min aktiveringskode - kan I ikke bare maile den til mig?

aktiveringskoden er en ekstra sikkerhed, som vi bruger til at verificere vore brugeres adresse-oplysninger. Den skal indtastes indenfor 30 dage efter bestilling.
Koden bliver sendt med PostDanmark, og bør komme indenfor 3-4 hverdage efter bestilling. Er koden ikke kommet indenfor en uge efter bestilling, eller har du problemer med indtastning, kontakt da venligst kundeservice, så kan vi finde en løsning sammen.
Din konto er blokeret indtil du har indtastet aktiveringskoden. Vi lægger stor vægt på sikkerheden, derfor er indtastningen af denne kode vigtig for at kunne fortsætte som bruger.

Jeg nåede ikke at indtaste koden inden 30 dage – hvad gør jeg nu?

Send følgende oplysninger til kundeservice@qxl.dk:

  1. Dit brugernavn
  2. Din fødselsdato
  3. De tre sidste tegn i din adgangskode
  4. aktiveringskoden, som den står i det brev, vi har sendt til dig

- Så kan vi indtaste den for dig.

Har du smidt brevet ud, sender du os blot de tre første af de ovenstående oplysninger, så kan vi sende dig en ny kode.

Har du slet ikke modtaget koden, skal du kontrollere dine kontaktoplysninger og kontakte kundeservice for at få tilsendt en ny.

Jeg kan ikke logge på?

Kontrollér, at du har stavet både dit brugernavn og din adgangskode rigtigt, og at du har brugt store og små bogstaver på den rigtige måde. Har du glemt din adgangskode, så send en e-mail til QXL’s kundeservice - så vi kan sende adgangskoden til dig.

Jeg har modtaget aktiveringskoden, men min konto er spærret

Det oftest forekommende problem er, at du har glemt at indtaste aktiveringskoden indenfor 30 dage. I dette tilfælde skal du bare bestille en ny kode.

Ellers kan du kontakte QXL’s kundeservice for at finde ud af, hvorfor kontoen er spærret. Det kan være fordi du skylder penge til QXL, at du har fået en tidligere konto lukket pga. negative karakterer, eller noget helt tredje. Tal med os, så hjælper vi dig med at finde en løsning.

Hvorfor er min konto lukket?

Kontoen er blokeret, da du ikke har betalt dit udestående til QXL inden for rettidig dato.

Venligst kontakt QXL kundeservice på kundeservice@qxl.dk for yderligere information.

Såfremt du har modtaget et brev fra GOTHIA skal du dog kontakte dem.