Alle handler gennemført ved hjælp af QXL-handel er omfattet af QXL's køberbeskyttelse. Det betyder at du kan få dækket varens pris hvis sælger mod forventning ikke leverer det købte.
Du kan få refunderet varens pris plus eventuelle forsendelsesomkostninger.
Køberbeskyttelsen dækker varens pris inkl. porto i de køb, der er gennemført via QXL-handel.
Køberbeskyttelsen kan maksimalt søges 4 gange på et kvartal.
Anmeldelsen skal ske imellem 30 og 60 dage fra auktionen er lukket.
Du skal først have forsøgt at afklare situationen med sælger, og derefter afgivet en negativ karakter.
Hvis du vil søge køberbeskyttelsen skal vi have følgende oplysninger fra dig:
Varenummer
Dit brugernavn + kontaktinfo, herunder telefonnummer og adresse
Årsag til at du søger køberbeskyttelsen
Dokumentation (kopi af korrespondance/e-mails etc.)
Bankoplysninger, registreringsnummer og kontonummer
Du fremsender dine oplysninger via e-mail til kundeservice@qxl.dk
Skal du have mere hjælp før du søger, eller er du i tvivl om proceduren, så kontakt Kundeservice på kundeservice@qxl.dk.